Gå til innhold

Minnestunden til MJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig var jeg ingen stor tilhenger av Michael Jackson. Likte selvsakt musikken hans, men det ble med det.

Så på minnestunden og syntes den var vakker. Den viste at en hel verden bryr seg og at han hadde mange rundt seg som var glade i han. Og selv om han ikke betydde noe spesielt for meg, så er han ett menneske som har dødd alt for tidlig. Og det er like færlt som alle andre uskyldige mennesker her i verden som rammes av tragedier hver dag.

Og jeg vil gjerne be dere og alle andre som må komme med slik drittslenging om en død person (ja, for han var faktisk en person som alle andre her i verden) om å la det ligge i hvert fall på en dag som denne hvor han skal minnes og hedres. Ikke kom med kritikk om han som person eller om minnestunden hans, det er rett og slett frekt og respektløst over alle som er i sorg. Han har faktisk etterlatt seg familie og venner som er i dyp sorg. Tenk før dere snakker.

R-E-S-P-E-K-T er det mange som må lære seg!

Hvil i fred Michael Jackson

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott innlegg og jeg er såklart helt enig!

Skrevet

Jeg skal ikke komme med dritt om MJ, men er dritt lei av å høre om han. Minnestunden var jo bare show.

Skrevet

Jeg så ikke på det som ett show, men ett ønske om at verden skulle få ta del i minnet om han. Det var mange personlige taler og de som opptrådde hadde ett forhold til han, endten personlig eller som ett stort forbilde. Og det var jo ikke akkurat festmusikk som ble spilt, men musikk som hadde en betydning for hans liv. Det sier seg jo selv at i minnestunden til en som levde for musikk og dans vil det være musikk.

Skrevet

Jeg er enig. Hadde på forhånd fryktet at det ville bli et sirkus uten like, men seremonien var verdig og respektfull. Jeg er som HI; ikke verdens største fan, men i dyp respekt for at han var et menneske som mange var glad i og at det nå sitter igjen tre barn som har mistet pappaen sin. Sånt er vondt uansett.

Skrevet

Hei....flott skrevet Juniprinsen og fint sagt Bolledeig.

Forstår at dere ikke har et veldig forhold til han når dere ble født omtrent i hans storhetstid og ikke har fått med dere hele starten hans...men det var veldig fint sagt.

Jeg er såpass opp i årene at jeg har fått med meg mye av alt det han ble hedret for igår og jeg synes minnestunden var flott...ikke overdrevent eller noe.

Sjefen for Motown holdt en fantastisk tale om hvordan han var som artist og person og jeg så for meg mye av det,for jeg kan huske det og kjente igjen mye av det han snakket om ...bortsett fra da han var 10år da og ble oppdaget,da var nok ikke jeg heller født.

Men fra sent 70-tallet og oppover og jeg syns Ursher sang en nydelig sang til han.Gone to soon...helt klart :-)

Syns virkelig det var en flott minnestund for en stor artist....han var for mange i denne generasjonen,det Elvis var i sin generasjon.

Aldri noen som kan måle seg innen popmusikken for min del...Han var Kongen av pop og vil foralltid være det.

RIP MJ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...