awenka84 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Kommer aldri til å klare å bestemme meg for hvilken barnevogn jeg skal velge. Til mer jeg studerer og kikker til mer forvirret blir jeg. Hadde jeg vært erfaren med barn så hadde jeg hvertfall visst hva jeg skulle kikke etter. Vet ikke hvilke behov jeg har for en vogn eller hvilke kriterier en vogn skal tilfredstille. Er førstegangsfødende, og føler meg helt grønn.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Hordan bor du da? Bor du et sted med mye dårlige veier kan en vogn med god fjæring være god å ha. Skal du gå MYE? Har du bil? Etc.. Hehe.. Vi hadde to til første, bagvogn, simo duo(sportsdel + bagdel) og var fornøyd med bagen. Men da vi begynte med sportsdel ville jeg gjerne ha noe som ikke veide 18kg og var kjempetungt og da kjøpte vi Quinny 3xl og har vært kjempefornøyd.. Nå skal vi ha teutonia team s4 og syns den er enda bedre enn Quinny.. Så skulle jeg bare hatt 1 baby nå hadde jeg kjøpt teutonia spirit s3: -)
awenka84 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg bor i byen. Og har tenkt å leve et aktiv liv. spaserturer ute samt butikkrunder. har tenkt meg ut i allslags vær og vind. Orker ikke noe kjempetung vogn. skal sjekke ut den vognen:) takk
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Du kommer til å ha en vinterbaby, så da anbefaler jeg Emmaljunga sine vogner, gjerne emmaljunga edge duo. Dette er vogner med stor bag, slik at babyn har nok plass å bevege seg på når det er en skinn/voksipose oppi. Praktisk også og du skal ha med noe i kurven under. Sportsdelen er også stor og god, slik at babyn kan sove i den når h*n blir større. Dette er en stabil og sikker vogn som tåler litt.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Da ville jeg valgt spirit s3 ja.. Veldig kjekk og lett vogn. Jeg har slitt med bekkenproblemer helt siden første svskap og jeg MÅ ha en med svingbare hjul sånn som s3. Den tipper heller ikke så lett. Og den går jo fort å trille og ikke så svær. Får fint plass på kafe og i butikker f.eks. Det er aberet med quinny, den er så utrolgi bred.hehe
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Sjekk ut tfk joggster twist. Svingbart forhjul (kan låses), veldig stabil, stor bag kjemepgod og trille uansett føre:-) Sportsdelen er stor og god og kan brukes så lenge barnet trenger vogn. Den er lett og blir liten sammenlagt. Vi er iallefall veldig fornøyde:-)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jeg ville iallefall ikke kjøpt emmaljunga edge duo. Hadde den til første mann som var født i desember 07. Den var utrolig stor og tung, jeg solgte den etter 3 mnd, og kjøpte da en quinny 3xl. Har vært helt ok fornøyd med den. Men skal kjøpe ny nå til neste.
awenka84 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2009 Jeg og mannen har vært å prøvd vogner idag:) Liker den du har tipset meg om Mylian:) T s3:) og så liker jeg veldig godt Stokkes explory:) Kan ikke ha noe svær tung vogn. Må ha en enkel og grei en:)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Sjekk ut vogndilla.com, så får du en del praktisk info om vognene, som ikke er skrevet av produsenten eller en selger... Jeg hadde lagt størst vekt på at sportsdelen fungerer bra (stødig, lettkjørt, lett, svinbart forhjul) siden de bruker den i flere år. Bagen blir bare brukt i 6 mnd. Til barn nr to (vinterbarn) brukte jeg nesten ikke bagen. Jeg hadde bare god lammeskinnspose rett nedi sportsvogn.
awenka84 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2009 ja har sjekket å styrt en hel kveld på vogndilla.com- Kjekk side:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå