Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 jeg vil nemlig ligge lenger på barsel enn de 3 "lovlige" dagene denne ganga. Lurer på om det er mulig, eller om de vil si at jeg MÅ dra hjem.. Er flergangsfødende!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Må vel ha en grunn til å bli der over de tre dagene..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 "grunnen" er at det blei vanskelig med amminga sist gang etter jeg kom hjem. (dro hjem 1 dag tidligere) Og ønsket bare jeg kunne legge meg inn igjen og få hjelp, så nå vil jeg være sikker på at amminga går greit før jeg drar... og det er jo altfor tidlig etter 2-3 dager...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Første gangen lå jeg i 10 dager, men det var mest pga hasteKS, da. Andre gangen lå jeg i 5 dager av eget ønske:) Tror det har mye med hvor en føder, og hvor mange fødende der er og hvor mange de venter inn.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 synes det er trist at liggetiden har blitt så kort... ikke det at jeg liker meg på sykehus, men man blir jo sendt hjem lenge før problemene vanligvis starter! hi
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Du må nok ut om det ikke er god grunn for å holde deg lenger,men en kollega av meg fikk ikke reise ut,før de så at amminga gikk som det skulle.Hun fødte da et barn med litt lav fødslesvekt 2700g,ellers var babyen helt frisk og i orden:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Si at du ikke får til å amme. Jeg ble to dager ekstra under mild tvang som egentlig var helt latterlig ettersom det ikke var noen av jordmødrene eller barnepleierne som verken hadde tid eller fikk det til bedre enn meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå