Gå til innhold

noen som har fått strekkmerker da??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen så langt, så håper det ikke blir noe:)

Men det er vell mere mot slutten viss man får mye vann

i kroppen at strekkmerkene kan komme kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke enda, fikk ingen sist, og håper det blir på samme måte denne gangen.

 

 

...men! Jeg har fått et sånt "nett" av bitte bitte små blodårer på høyresida av magen, der ut som et edderkoppspinn av bittesmå, blå blodårer. Håper de blir mindre synlige etter fødsel, ser litt freaky ut nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke strekkmerker, enda, men noen små edderkoppspinn-liknende blodårer på venstresiden ja. Det er der hun stort sett har hodet, så den delen av magen stikker litt ut og blir sikkert strekt litt mer.

Jeg smører med Weleda svangskapsolje og scrubber hver dag, håper det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ææææsj, jeg har fått! og er det virkelig baaare meg?? har fått opp til navlen, håååper det ikke blir mye lenger opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg bare de jeg hadde før jeg ble gravid :) er snart 33 uker og igrunn ikke noe særlig mage å skryte av enda så får se.. PLutselig eksploderer magestørrelsen og da blir det sikkert formye for det stakkars skinnet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaada =P men er bare bittelitt på sidene, men hadde litt fra før av der så ekke mye. Bare syns bedre nå... men det får gåå;) er vel verdt det syns jeg, selvom jeg gjerne skulle vært uten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen enda, men har fra før da.

de er blitt helt lyse så de er heldigvis ikke røde.

men det kan jo bli om litt :S... får håpe jeg slipper strekkmerkene denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått ett midt på navlen av alle steder!

Fikk ingen i forrige svangerskap men hadde litt rundt hoftene fra før... smører i vei med olje og håper på det beste :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg er så "heldig" at jeg fikk strekmerker både på mage, hofter, pupper, lår osv, allerede i puberteten... disse bleknet så, og i forrige graviditet sprakk de opp BAK de gamle strekkmerkene, og vokste litt videre, noe som resulterte i at jeg hadde lyse, gamle strekkmerker, med nye røde "skudd" på toppen... :P (men bare på magen. fikk i tillegg noen nye på hoftene og nederst på magen, OG nedover mot musa.. hehe.. )

 

Og denne gangen skjer det samme, bare at det foreløbig bare har vokst videre på noen av de på magen. så har rett og slett noen røde flekker spredt i en halvsirkel på magen omtrent i navlehøyde. også ha jeg tre strekkmerker i overangen mellom magen og musa.. yey.. :P nesten så jeg har lyst å legge ut bilde bare for å vise hvor sært det ser ut...! Men er VELDIG arvelig belastet med strekkmerker da.. heldigvis for meg hater jeg de ikke dypt og inderlig, men klarer å leve med de, det er nå bare en gang sånn det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par fra før,ingen nye..Ikke foreløpig og får jeg de så driter jeg egentlig i at de kommer også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk masse med min datter,begynner faktisk å bli litt mer også med nr 2 gitt.Ja,ja sånn er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...