Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg leier møblert, men har lyst å kjøpe min egen sofa.. kan jeg ta ut den som står der, lagre den et sted og så sette den inn igjen når jeg flytter??
Silje_vanilje Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Ja det kan du, kanskje greit og avtale med husverten, men skal ikke være noe problem
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hm, bra =) Flytter inn til uka, og det er seriøst den styggeste sofaen jeg noen sinne har sett =P Rosa med blomstermønster, fra 18hundre og altforlenge siden =P Må bare finne et sted å lagre den da =P =)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Du kan jo spørre pent om de kanskje har et sted å sette den? At det blir litt trangt med alle tingene dine? Hvem vet, kanskje tror de at du gjerne vil ha den? er det utleier med stort hus og kjeller/garasje har han kanskje bedre lagringsplass enn deg....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Du får høre med husverten. Det er som regel en grunn til at man leier ut møblert. Vi leier ut en fullt møblert hybel, og er ikke interessert i at møbler byttes ut.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Jeg ymtet frampå til han,og han sa han kunne prøøøve å kvitte seg med den.. så jeg tror ikke det gjør han noe men.. bytter jo ikke møblene ut i den forstand.. de er jo såklart tilbake på plass når jeg flytter ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå