Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Blir sjalu for småting neon ganger, og da er det så lett å bli småsur og bitchete, og så skjønner han ingenting og så forkalrer jeg og så føler jeg meg som en tosk fordi jeg vet at det egentlig ikke er noe å reagere på!! AAARRgh jeg blir så lei av meg selv av og til!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 overreagerte når jeg gikk på noen p-piller, er ikke du som har noen ekstra for mye hormoner i kroppen da? Kan jo kanskje hjelpe å bytte?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hadde det sånn da jeg gikk på Loette, Cerazette og da jeg var gravid...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Det tragiske er at jeg ikke går på en dritt! PMS da, men.. Typen er heldigvis verdens beste og flirer bare når jeg forteller at jeg har driti meg ut, men det er jo så jævla flaut, skulle tro jeg var 13 år gammel
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Hva med å fortelle mannen din at du blir sjalu når du blir det? Forklar hva du føler og le det bort, fordi det er bare småting. Da slipper du å skape dårlig stemning og gjøre slik at han kanskje føler at han gjør noe gale.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Det er det jeg gjør:) men irriterer meg likefullt over at jeg skal bli så sjalu for småting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå