Mammatrollet - februar baby. Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg venter nr 5 og jeg har ikke vært kvalm eller noe trett med de andre. Denne gangen viste jeg at jeg var gravid pga kvalmen og utrolig trett hele tiden, må bare sove hele tiden. Har en sterk følelse av at det er tvillinger denne gangen, og har følt det helt siden testen viste ett helt riktig ja. Merkelig følelse men den blir bare sterkere og sterkere. Er snart 8 uker og kjenner livmora over skanbenet godt. Litt mage helt nederst liksom. Noen som vil ta seg tid til ett lite svar til meg??
megogdetretrolla Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg hadde ingen andre symptomer enn at magen vistes tidligere enn med førstemann. Ikke noe jeg eller lege reagerte på, og fant ikke ut at jeg ventet to før i uke 19 på ordinær ul. Hører mange andre sier at de bare vet at det er tvillinger, og at dette ofte stemmer, så kanskje det er slik for deg:)
magica fra tryll Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Hei! Jeg har vært kvalm både i tvillingsvangerskapet og de tre andre svangerskapene mine. Ikke noe forskjell egentlig, annet enn at jeg syntes magen ble fort hard og "full" liksom. Men nå fikk jeg tvillinger første gang jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå