Gå til innhold

Har dere bilder av ungene deres på div nettprofiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det. FB, nettby og her inne på DIB ;) Vet mange er imot å ha bilder av ungene sine inne på profiler, men jeg er såpass stolt av lille fine jenta mi at jeg ville vist bilder av henne til nesten hvem som helst tror jeg ( :

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skulle jeg inn å luske på profilen din her å kikke på barnet ditt,men det sto ikke at du hadde noen bilder :P

Selv har jeg bilder på FB,her og bloggen. Jeg er SÅ stolt av å være 2 barns mamma :D

Skrevet

Jeg har bilde her, på fb og bloggen. Vil jo vise herlighetene til resten av verden;-D Men jeg bruker ikke navnet på ungene på nett. Her heter de kun Snuppen og lillesøster=)

Skrevet

Oi, nå har jeg oppdatert tror jeg :P

Var innom bloggen din her om dagen Emma og Adrian, fine unger :))

Skrevet

Takk for det :D

Datteren din var nydelig! så blid hun var! :)

Skrevet

Nei, har ikke lagt ut noen bilder av barna på nett. Om de er med på bilde har vi sladdet det. Er bare ett standpunkt vi har tatt, så kan de selv avgjøre hva de vil legge ut når de er gamle nok til det =)

Men har så absolutt ikke noe i mot at andre gjør det, og av og til får jeg jo lyst å vise dem fram også :P

På profiler har det i tillegg noe med anonymiteten å gjøre =)

Blir vel opp til hver enkelt om og hva man vil legge ut =) Men er lurt å følge anbefalinger om å ikke legge ut nakenbilde/badebilder osv da for å hindre misbruk av bildene!

Skrevet

Akkurat dét er jeg enig i tutta&gutta.. Mange pedofile som misbruker bilder på nett dessverre.

Skrevet

Nei, har noe med personvern å gjøre. Barnet mitt skal få velge det selv.

Skrevet

Coc-a-ror-i-non-a, jeg kunne faktisk se hva datteren din het på grunn av navnesmokk på et bilde på bloggen din.. :) Nyydelig navn!

Men nå er jeg over gjennomsnittet observant også, da : )

Skrevet

Men, cherry coke, når ditt barn, når det er 11-12 år gammelt, legger ut bilde av seg selv på f.eks. nettby, er det da "greit" - siden det da valgte det selv?

Så du synes det er greit såfremt barnet ditt gjør det selv?

Skrevet

Ja, noen ganger sniker den smokken seg med på bildet;-P

Skrevet

Eldstejenta mi heter noe veeeldig liknendes, så om du har noen gode navneforslag til minsta i magen er det bare å sende meg en PM, tihi:) står nemlig litt fast...

Skrevet

Kommer an på bildet såklart. Men jeg synes ikke det er riktig å legge ut bilder av barnet mitt nei. Feks facebook har alle rettigheter til dine bilder i det du legger de ut der. Bilder av barnet mitt er private og om jeg vil vise de frem sender jeg heller på mail .

Skrevet

Har inne på facebook siden den er mer lukket, der bruker jeg også navnene dems.

Her har jeg et bilde av eldstemann bakfra, men nevner aldri navnet til han eller lillesøstra.......eller mitt eget for den saks skyld.

Skrevet

det kiler i magen

Sendt deg pm;-)

Skrevet

Jeg har noen gamle her,og noen på FB:)Er også stolt av henne og vil vise henne fram;o)

Skrevet

Svart deg også forressten=)

Skrevet

Det har jeg ikke, eller jo, det ligger nok et nyfødtbilde på nettby, men husker ikke passordet mitt dit og er ikke såå interessert i å inn dit egentlig :P

På FB, her og på åpen blogg ligger det ikke bilder av han, av den enkle grunn at det er jeg som har profil her, ikke han. Når den tid kommer at han ønsker å legge ut bilder så kan vi snakke om det da.

enn så lenge ligger det bilder på et lukket forum, og det ligger bilder i lukket galleri på bloggen min.

Skrevet

Har ett bilde av hver av dem på fb. Fullt påkledd ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...