Gå til innhold

Kjære Gud...gi meg styrke!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De neste 2 ukene som kommer (uke 29 og uke 30), er bhg stengt. Uke 29 har jeg allerede lagt planer for ferien vår. Vi skal dra og besøke noen slektninger. Kjøpte allerede billetter (etter å ha pratet med kusina mi når det passet at vi kom) for 2 uker siden (da jeg fant noen billige billetter), og vi drar neste uke. Drar tidlig mandag og kommer tidlig hjem søndag samme uke.

For 2 mnd siden diskuterte jeg og faren til gutten når han skulle ta ferie. Og det var den siste uken i juli (uke31) og første uken i august (uke32), så han ville dra på tur med gutten. Selvfølgelig fikk han det, så jeg ga beskjed til bhg at gutten skulle ta seg fri de to ukene der.

Men så ringte han for par timer siden, og sa at det ble kluss med ferieplanene hans. Så nå vil han ha gutten de to ukene når bhg er stengt. Jeg sa til han at jeg har allerede kjøpt billetter, og vi skal dra neste uke, så den kan han ikke få. Men uken etter går fint, for da har vi ingen planer.

Men dette ville han ikke, for han ville absolutt ha han de to neste ukene. Jeg sa blankt nei, for det er ikke bare han som skal ha ferie, jeg fikk også ferie på samme tid. Så da vil jeg ut og reise med gutten (noe vi ikke gjør så ofte). Da ble han sur og bare la på tlf. Så nå er jeg ganske piss selv. *ARG*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forstår godt at du er sur på det, men bra at du stod på ditt! Er faktisk alt for mange menn (og kvinner som ikke har hovedomsorgen) som tror at det bare er å komme og forlange!! Syns at du og gutten skal dra på ferie og kose dere, og så ser du hva som skjer etterpå. Hvis far ikke kan ha ham de to ukene etterpå så ringer du barnehagen og hører om det er greit at han kommer allikevel pga kluss med barnefaren.

Lykke til!!

Skrevet

Vi drar på ferie som planlagt. Han har fått viljen sin alt for mange ganger. Noen ganger så tror han at alt må gå etter timeplanen hans, og det iriterere meg. Så måtte få ut litt sinna her, he he.

Takk for svar, anonym 00.19 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...