Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 å lage liv på kvelden? Sånne som ikke er invitert,men om kjenner brudeparet.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 jeg ville ikke godtatt det på mitt bryllup hvis de ikke var invitert.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Er ikke snakk om å være der.men finne på noen morsomheter bare. HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 spørs sikkert på hvilke morsomheter det er.. hva tenkte du på da?
Frøken Linn Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 er man ikke bedt, er man ikke bedt! Sånn er det bare mener nå jeg..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Noen plasser er det vanlig at venner kler seg ut og kommer uinbydd på festen. Tradisjon. Det har et navn også...men det kommer jeg ikke på. Så ja, det er vanlig (noen plasser...)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 sikkert wedding crashers, tror det er et fenomen i usa. Jeg hadde vært rasende om noen hadde funnet på det i mitt bryllup. Så kommer det jo an på om du bryr deg om de som gifter seg. Hvis du hater de, så er det jo bare å sette igang.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Er ikke jeg som skal det,men hørte om noen som skulle det og lurte på om det var vanligt. HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 "gå ut på gang" kaller svigermor det for og det er ganske vanlig her at de gjør det, både i bryllup og bursdagsfeiring.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 jeg var med i en leikaring i flere år og der var det tradisjon at vi troppet opp og danset litt når noen giftet seg. Gjerne rett før kaffen hehe. Eller vi stod parade utenfor kirken, litt etter som. Var altid koselig og gjestene likte det også.
bee* Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 her jeg kommer fra er det vanlig.. Kalles å skottre men er mer sånn at en gjeng fra f.eks. jobb kler seg ut og har et tulle innslag på kvelden og har med tulle pakke.de har som regel fått litt innabords og om de drar hjem etterpå eller om de blir kommer nok litt an på de som blir gift og de som skottrer men da er det jo ikke snakk om å ha bryllups fest på plasa hotel altså men sånn i grendehus o.l.... Syns det er morsomt og koselig, pleier også å gjøre sånnt i bursdager o.l..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 har jeg aldri hørt om. og ville heller ikke likt om noen gjorde det i mitt bryllupp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå