Gå til innhold

Vet det er dumt, men er litt skuffa i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag i dag, ikke fått noe av verken sambo eller barna mine (3 år og 1 år) Barna er det jo sambo som må finne på noe fra siden de er så små.

Han sa i dag tidlig at det kanskje kom en pakke senere i dag, men det var ikke sikkert. Har nå sittet her å håpet litt i hele kveld, men nå har jeg gitt opp. Vet det er dumt, men er litt koselig med en liten oppmerksomhet på dagen... Men, men slik er det vel å bli voksen... "snufs"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN :D (samme dag som datteren min blir 6 :P)

Jeg hadde bursdag forrige tirsdag og var litt uttafor,ingen ringte meg,og ingen gaver :( så jeg ble litt furten hehe.

Men det er lov å bli skuffa,er DIN dag,og du fortjener en oppmerksomhet synes jeg :)

Skrevet

Da er nok jeg like "dum" som deg, for jeg hadde blitt kjempelei meg om min kjære ikke fikset noe for meg på min bursdag. Jeg elsker bursdager og jul og sånt da, mest fordi jeg synes det er så stas å gi presanger til de jeg er glad i. Men det er klart man også synes det er koselig å få noe tilbake. Synes det er en fin anledning til å skjemme bort sine kjære litt.. Synes hvertfall du har god grunn til å være skuffa!

Gratulerer så mye med dagen forresten!

Skrevet

Synes ikke det er dumt å være litt skuffa når sambo ikke ordner pakke på bursdagen, i det minste en liten blomsterkvast. Men det er enda en time igjen, så det er fortsatt håp...

Gratulerer m dagen, forresten!

Skrevet

Tusen takk jenter! Jeg og elsker å gi gaver, å synes det er kjekt å få litt tilbake.. Men nei, ikke i dag... Har fått mange smser og hatt selskap sammen med familien, så gaver har jeg fått. Men er liksom noe spesielt med det jeg får, eller i detter tilfelle ikke får, fra de i vår lille familie...

Gratulerer med dagen til store jenta di, skolejente snart hun da!!

Skrevet

Uff ja,alt for stor jente!!

Jeg har en svær sjokoladekake i kjøleskapet jeg mer enn gjerne skulle ha delt med deg på dagen din,men det blir vanskelig,så vi får late som ;) ;)

Håper du har hatt en fin dag i dag :)

Skrevet

Skjønner deg godt, opplever det samme år etter år.

Mannen kjøper ingenting, hverken fra seg selv eller barna. Søsken ringer, men thats it. Mamma husket meg, men hun døde for noen år siden. Etter det husket ikke pappa bursdagen min en eneste gang inntil han osgå døde.

Det er ikke det at det er viktig å bli overøst med gaver (selv om jeg ikke hadde sakt nei takk til det selvfølgelig, he he) men det å bli satt pris på med noe annet enn en klem for en gangs skyld hadde føltes godt.

Skrevet

Og gratulerer med dagen forresten :o)

Skrevet

Å, men du er snill ☆☆☆Emma&Adrian☆☆☆!! Da later vi som! C", Jeg har storkost meg hele dagen i dag, tiltross for manglende gave...

Skrevet

Hadde nok blitt litt skuffa jeg også, men kanskje det kommer en liten overraskelse senere? Synes ikke det er dumt at du blir litt skuffet jeg, det er jo bursdagen din, og man vil jo ofte ihvertfall at samboeren vil gjøre litt stas på seg :)

Ellers vil jeg si: Gratulerer så masse med dagen!! =)

Skrevet

I know the feeling...

Sambo var skikkelig blakk da jeg hadde bursdag, men oppmerksomhet trenger da ikke å koste så mye... Jeg bruker alltid å gjøre stas på han, sette in bilde i lokal avisa, komme med gave, bake kake, masere han før vi legger oss den kvelden... Slike ting.. Hadde ikke kostet så mye å bare vist at jeg betyr mye!?!? Er nok like dum jeg også, for den der, den svir...

Skrevet

Jeg gikk å la meg i går etter jeg hadde skrevet innlegget på dib.Furten, sa ikke så veldig mye til sambo den kvelden kan du si...

Fem på tolv kom han å la seg, lurte på om jeg hadde hatt en fin dag og om jeg savnet en gave fra han og barna... Da kom han med at han hadde tenkt å kjøpe ny sykkel til meg (som jeg ønska meg) men jeg skulle få bli med å ta den ut selv!! C",

Han ville se hvordan reaksjonen min var når de ikke kom med noen gave, jeg syntes jo ikke det var så fint da.. Men kjempe gla for sykkel ble jeg jo!!!

Han er vanligvis flink med gaver til bursdager og jul, derfor ble jeg så skuffa og... Men godt å se at jeg ikke er alene om å bli skuffet om slike ting da!

Skrevet

Huff, synes det var en litt slam måte å gjøre det på.

Da hadde jeg gjort stikk motsatt på han sin dag.

Vekt han med gave og frokost på senga og sakt at "jeg trenger ikke sjekke hvordan han reagerer hvis han ikke får gave. Å se gleden han ser mye viktigere" :o)

Skrevet

han ville se reaksjonen din når du ikke fikk gave...? Er han 12 år eller? Litt spesiellt synes jeg. Slemmt også foressten. Hvis han kjenner deg, burde han vel vite akkurat hva du forteller oss her inne at du faktisk LIKER gaver og oppmerksomheter?

Flott med sykkel da, men han kunne kanskje fortalt deg det på morgenen på selve bursdagen og ikke etter at du har lagt deg etter en deppa dag uten gaver/oppmerksomhet? Skrevet det på kortet kanskje? At du skal få plukke ut sykkel?...

Gratulerer med dagen i går!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...