Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hun er snart 14 mnd nå, så det er på tide å komme seg på eget rom. Men skal jeg legge henne i sin seng på vårt rom først, eller bare hoppe i det og legge henne i egen seng på eget rom med en gang? Hun sov i egen seng frem til ca 7 mnd, men da ble hun syk og fikk sove med oss, og det var så koselig at vi bare fortsatte Men som sagt, nå er tiden moden for stor jente på eget rom Men hvordan?? (Har samme innlegget på 1-2år, og takker for innspill der, men prøver her også for det er litt mere liv her)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror jeg ville prøvd å legge henne på eget rom med en gang. Gått inn på dagen, lekt på rommet, fortalt at her er ditt rom og din seng, her skal du sove i natt. Mamma og pappa skal sove her inne. Vi hører deg om det er noe. Noe slikt, for å berolige henne, vise henne at dere er der, selv om hun ikke sover ved siden av dere. Kan sikkert bli noen kvelder med gråting, men det er jo en tilvenning dette også. Kanskje går det kjempebra med en gang ) Jeg har hatt perioder her hvor mini har vært helt utav seg i flere mnd. ved leggetid. Tror jeg har prøvd det meste de mnd. det pågår. Så man må prøve, og man feiler. Men tilslutt går det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå