Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 når hu bare ligger i bleie osv. Herregud. Trenger da ikke legge ut sånne bilder på facebook. Kan legge ut vanlige påkledde bilder, ikke halvnakne. Argh.... Og syns folk iallefall kan spørre om de kan legge ut bilder. Ikke faen svarte bare gjøre det og så forvente at vi skal bli glad for det!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Man skal alltid ha tillatelse av andre for å legge ut bilder av dem. Jeg hadde bedt dem fjerna bildene med engang.
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 da kan du fortelle de at du synes ikke noe om det. si det på en fin måte så de forstår.. de tenker sikkert ikke over det. de vil sikkert bare vise frem den søte jenta til vennene deres.. selv om det er dålig gjort i dine øyne er det ikke alle som ser det slik. men jeg forstår deg godt, jeg hadde ikke likt at noen la ut bilde av gutten min uten tillatelse
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Hæ ? Jeg blir irritert når folk legger ut bilde av ungen min uten å spørre meg først, period. Om det er bleie på eller ikke er det samme for meg altså.. Men du burde ta opp dette med de det gjelder... hardt
LapScouse Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Er bare å kommentere bildet det, å si at "ser helst at dette bildet blir slettet" , da ser de at de har krysset en grense.. Jeg gjorde det samme da en veninne la ut et slikt bilde av oss. Såpass må de tåle, det er jo din unge!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Vanlig folkeskikk å spørre. Har sagt fra nå.. Frister veldig å si at om dem ikke klarer noe så enkelt som å spørre å ta bilde får dem ikke ta bilder av vesla. Greit nok at det er barnebarnet, men klarer han ikke spørre engang så skal jeg nekte han å ta bilde. Enkelt og greit. Virker nok hissig nå, men det er jeg og. Hormonell huskjerring for øyeblikket...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Enig med "når 1+1 blir 3+en pus "om å si det på en pen måte; korte bryske meldinger kan lett bli tatt litt ille opp. Hun/han ment neppe å gjøre noe galt, og ante nok ikke at du synes det var over dine grenser... Tenk så trist å potensielt såre en god venninne som helt sikkert bare har lyst til å vise frem hvor flott baby du har fått. (Det er ikke alle som er så heldig å får masse besøk, eller er så heldig at de har familie/venner som iler til med fotokamera heller) Lykke til:-) Ps. forøvrig enig i at bleiebilder ikke har noe på nettet å gjøre:-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har selvfølgelig ikke noe imot at folk legger ut vanlige bilder av jenta vår, men syns alle må spørre først. Og bleiebilder/naken bilder har ingenting på nett å gjøre. Jeg er glad for at folk tar bilder av hu og vil vise frem henne. Selvfølgelig, MEN jeg vil at de skal spørre. Ellers kan de la være. Syns jeg. Takk takk
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Synes ikke babybilder generelt har noe å gjøre på nettet uansett jeg da! De er egne individer og bør bestemme SELV om de skal blottlegges på nett. Nå må dere ikke glemme at barna deres har egen personlighet. Jeg hadde iallefall ikke satt pris på å vokse opp med hele barndommen min i bilder på ulike profiler på Internett. Tror mange må tenke seg om en ekstra gang. Når det først er kommet på nett, forblir det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå