Skravlemor26 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Så fornøyd, syns ukene går relativt fort, men allikevel langt igjen til 12
februar baby! Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Jeg også! Ble satt en uke tilbake, så syns det går veldig sakte jeg... Har sett hjertet på ul,så prøver å slape av frem til uke 12. Ha en fin dag:)
dukkelise Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg også Var på ul igår og alt så fint ut,- termin 17 februar! Lykke til jenter!
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er 8 uker i morgen:) Venter nummer tre med termin 20 februar. Synes også det går fort, og er glad for at de aller første ukene er i sommerferien. Går litt lettere å være trøtt og småkvalm og sånn når man kan regulere tempoet selv. Gleder meg til 12 uker, ja. Husker at jeg var mye mer bekymra da jeg gikk med førstemann. Så slappa jeg fullt av med nummer to, siden det gikk så bra forrige gang, etc... Nå er jeg litt mer bekymra igjen... Tenker at jeg har vært så heldig to ganger på rad, aldri mista, brukt 4 pp på å bli gravid alle gangene... Føler meg så heldig at det liksom ikke skulle gå an, hvis dere skjønner. Håper jo inderlig å slippe å bli en del av den triste statistikken.... *kryssekrysse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå