Rose69 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Har noe Menopur som er gått ut på dato med 4 uker. Noen som har brukt medisiner som er gått ut på dato før? Har ikke tenkt å bruke de, men bare lurte..
Chaiemae Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Regner med at de har bra slingringsmonn på med. så de kan sikkert brukes.
Mumrikken :) Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Det går helt sikkert bra! Det bruker å være bra margin på slike ting, men kanskje du kan ringe leverandøren og spørre bare for sikkerhets skyld? Lykke til videre i forsøket Rose ) Vi vil ha flere modne som lykkes ))) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jeg brukte utgått synarela denne gangen,var holdbar ut april. Funket fint det,og som mumrikken sier,litt slingringsmonn er det jo. Menopur er jo i tillegg rent tørrstoff,så det ville jeg ikke nølt med. LYKKE TIL ROSE !! Klem
bianchi Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Hadde ikke brukt medisiner gått ut på dato jeg da...det er jo veldig viktig at medisine fungerer slik de skal. Man får jo også dekt medisiner når man er over egenandelgrensen så jeg hadde ikke tvilt med å levert inn de gamle og kjøpt nye jeg da...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Jeg hadde oppbevart mine medisiner riktig,og med samtale med både apotek og klinikk brukte jeg medisin som var utgått måneden før med god samvittighet. Men så er ikke jeg laget av penger heller da...)
Millamolly Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Jeg tror jeg ville vurdert å bruke medisinene om de nettopp hadde gått ut-sånn ca 1 måned etterpå dersom jeg hadde oppbevart dem riktig. Utover det ville jeg ha kjøpt nye. Er nok ikke farlig å bruke dem, men effekten er kanskje dårligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå