FrøkenSprøken Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Har fått time til tidlig UL pga. at jeg var innlagt på et sykehus i utlandet i beg. av svangerskapet, og fikk noen medisiner som ikke var helt bra. Har fått time torsdag neste uke, og tror da at jeg er ca. 7+2. Hva kan man se da? Ser man garantert hjertet? Armer? Bein? Konturer av det som skal bli et barn, eller bare hjertet, liksom?
b77h Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg var på kontroll i 7+0 og sa så vi en "klump" som var 9mm lang, og at et hjerte pulserte og dunket. Da gynekologen satte på et eget lys/filter kunne vi se varmen inni fosteret (eller embryoet). Man kan se om det er liv og om størrelse ser normal ut, men ikke noe mer tror jeg. Lykke til :-)
lystpå Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er var på ul 7+3 og da fikk jeg se hodet, konturen av kroppen og et bankende hjerte.
FrøkenSprøken Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 Takk for svar:) Jeg ser nå at jeg kommer til å være 7+4, og ikke 7+2, og dessuten tror jeg at jeg er noen dager lengre på vei. Så da kanskje vi har en mulighet for å få se noe som ligner på et barn, da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå