Gå til innhold

Fortjukket/Hoven/veskefylt eggstokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen for noen dager siden, da jeg har hatt veldig vondt i magen i lengre tid. Fikk beskjed om at den ene eggstokken min var mye tjukkere enn den andre, og at det var den som forårsaket det vonde. De sa at det ikke var farlig, men at den kan gjøre det vanskelig å bli gravid igjen. og blir den for vond må den fjernes. Jeg går her og kjenner på det vonde hver dag..men ble så satt ut at jeg glemte å spørre om den fungerer i det hele tatt. Hvis ikke er det vel ingen vits å ha det vonde....

Har begynt å få vondt på den andre siden også.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var du bare hos en vanlig lege? Jeg hadde minimum insistert på gynekologisk undersøkelse med vaginal ultralyd for å være sikker på den diagnosen.

Skrevet

jeg var på sykehuset. på gynokologisk avdeling. Med to gynokologer og en assistent-lege. Og ja..jeg fikk vaginal ultralyd...

Skrevet

Ok. Da har du i hvert fall fått en ordentlig sjekk. Ville ringt dem, evt fastlegen, og bedt om en forklaring på hvorfor den er hoven - er det snakk om en betennelse? Og hvorvidt det er en kronisk tilstand eller noe de regner med skal gå tilbake av seg selv.

Skrevet

den kunne gå tilbake av seg selv..eller den må fjernes hvis den blir verre

jeg la egentlig ut innlegget for å finne ut om noen andre hadde fått den samme diagnosen..og opplevd at det gikk tilbake av seg selv

det ville jo vært det beste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...