flypapir Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg liker den absolutt ikke.... Men mannen min synes jeg stiller for høye krav til en trille...
klg,2 boys now:) Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 den er helt tragisk.fungere ca 10-15 etter oppsmurte hjul men etter det,bare crap
It's all about me Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Hva slags vogn har du fra før da? Jeg spør fordi jeg var veldig førnøyd med den etter å ha trillet en tung sak på 20 kg uten svingbare hjul. Lot da hovedvogna stå og brukte Easy'en daglig. Så kjøpte jeg TFK og etter det Bugaboo, og da jeg ikgjen testet Easyen var det skikkelig tung å trille. I forhold til De jeg da var vant til var den så mye tyngre å trille. Så vil du prøve har jeg en liggendes i Bergen med fotrekk som jeg skal selge billig )
LegallyBlond Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Har ikke hatt den selv, men har aldri hørt så mye negativt om noen triller som carena sine. Hadde aldri kjøpt den. Har prøvd den på butikken, og der virket den noenlunde greit men langt fra like god som de fleste andre jeeg har testet
Fire småtroll Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Ungen både sitter og ligger fint i den, det er god plass i handlekurven og den ser ok ut.. Men jeg kan ikke fordra den, den er utrolig vond å trille, helt håpløs. Vi har den og bruker den av og til, men da er det mannen som må trille. Jeg passer på å har vogna til babyen hele tiden, så får han trille 2-åringen i carenaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå