stratosen_er mamma_ Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Blir helt GAL jeg altså av alt dette styret....aner jo ikke hva som er bra og ikke...noen sier noe og andre annet..så ja hva synes dere om deres stoler.....
klg,2 boys now:) Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 min mening og erfaring er at har en mulighet til å ha isofix så har enn det.er helt klart det sikkreste og fremtiden
It's all about me Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Har du isofix i bilen velger du med isofix. Idiotsikkert å bruke og setet sitter som støpt, får ikke rikket det en mm.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Vi er veldig fornøyd med våres BeSafe Izi combi, selvom det er et veldig stort sete. Barnet kan sitte bakovervendt frem til ca 2,5 år. Når vi kjøpte det, så sa hun i butikken at det har vært best i test mange ganger Uansett om det er sant eller ikke, så er vi veldig fornøyde! Sitter som støpt i bilen, får ikke rikket på det når det er satt ordentlig inn. Det har også fler stillinger, så barnet kan "ligge" litt
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2009 har besafe med isofix??? er besafe vi har sett på ja men er ikke sikker på om den finnes med isofix
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Har Recaro Polaric med isofix. Det er et SUPERT sete=) Siter som støpt, bakovervendt,god komfort, og er mindre enn besafe sitt.( Det målte de i butikken for oss, og de ble overrasket selv...) Kan se bilder av setet på bloggen: http://smaattisene.blogspot.com/search/label/Bil
Mamma med to søte små Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Besafe sete kom med isofix for noen mnd siden Ingen tvil om at det blir sete nr.2 til oss.
*smula* Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg ville valgt et sete som kan være både bakovervent og forovervendt. Noen barn mistrives sterkt når de sitter bakover, og da må man jo bare snu dem, for i det hele tatt få reist litt lenger enn til butikken. Selvfølgelig bakover så lenge som mulig. Vet ikke om seter med isofix som kan være både bakover og forover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå