Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Har de kuttet "In treatment" for å snakke om Michael Jackson? Syntes han var en ok artist jeg, men pga det sinnssyke mediepresset nå er jeg så lei av hele fyren at jeg kunne spy.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Ha litt medfølelse da!! er en gang dette skjer,ikke verdens undergang om du ikke får se programmet ditt!!!!! DUSTEKJERRING!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Er en gang det skjer? Til informasjon dør det mange mennesker hver eneste dag som var langt mer verdt enn en gal sanger fra USA.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Men det er da ingen som helst grunn til å gå av skaftet av sorg fordi vi er blitt kvitt en gal pedofil.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Nå ble nå han frikjent, så den var drøy annny 22.00
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror du tok feil av anonymforum og krangleforum...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Han ble ikke frikjent. Det ble bare inngått forlik, dvs: "Her har dere noen millioner om dere holder kjeft."
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 OG hvem pokker holder kjeft om barnet har blitt seksuelt missbrukt?? INGEN! normale iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå