Gå til innhold

Blir egentlig litt kvalm av


Anbefalte innlegg

Skrevet

denne minnestunden og idoliseringen av MJ jeg. Alle som snakker om hvilket spesielt menneske han var. Greit nok at folk var glad i han og minnes han. Men tenk om han faktisk har gjort det han ble anklaget for og inngikk forlik på. Forlik er for meg ikke et tegn på at han var uskyldig. Hva må ikke disse barna føle nå da, når de ser hele verden hylle han som et flott menneske og de sitter med arr for livet.

 

Klarer ikke å la være å tenke på det. Hadde det vært noen annen enn MJ ville han ikke blitt hyllet på denne måten.

 

Får sikkert mange sinte svar her nå, men det er nå min oppriktige mening.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, det er din mening.

 

 

Skrevet

Helt enig med deg hi. Jeg synes han er en ekkel mann, eller var.

Ser ut som et dyr. Pedo gris!

Skrevet

Tipper det ikke går mange årene nå før vi får de virkelige historiene fram i lyset. Glorien til "Kongen av pop" vil nok blekne da ja.

Skrevet

hva i pokker er det for noe med dere da? kan han ikke få sin minnestund som alle andre her i verden får? herregud... er det mulig...

la nå mannen være i fred da .. typisk frustrerte fruer som sitter her inne og skal klage på alt uansett om man lever eller er død!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg ble meget kvalm da datteren (tviler på at det var av eget ønske) skulle stå på scenen til spott og spe. Syns det var veldig fint det Dyregrov påpekte ang sorg og tristhet også - samt dette med datteren.

Jeg likte ikke Mj, tror han er en overgriper - men han gjorde det meste for å beskytte barna sine mot mediene og dette ble brutt idag, noen dager etter han døde, og hele greien ble veldig sosialpornografisk og kvalmende. De kunne spart seg.

 

 

Skrevet

Som sagt, helt greit at de som var glad i han har en minnestund. Men det tar jo helt av! Og de tingene han kanskje har gjort betyr absolutt ingenting!

 

Står ved det jeg sa i hovedinnlegget: Hadde det vært noen andre som hadde vært anklaget og inngått forlik i pedofilisak så hadde han aldri fått en slik idolstatus i etterkant. Skjønner ikke dette MJ-hysteriet.

 

HI

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg er bare enig med deg HI. Dessuten må man huske at MJ var tross alt bare et menneske.

 

 

Skrevet

Tror MJ var veldig barnslig og naiv....ikke pedo.

Det er en grunn til at han hadde milliardgjeld (noe somer merkelig for en superstjerne)

Når en buss kræsjer i usa springer folk fra gata og setter seg inn i bussvraket for etterpå å kreve erstatning........selvfølgelig er det trolig at folk rundt MJ ser sitt snitt til å saksøke....

Skrevet

Ang. "tingene han har gjort betyr ingenting" ; tror ikke mange her har innsikt i hvordan han har gjort feks. musikkbrasjen ble mye enklere for mørkhudete. Han har også brukt mye penger til veldedighet.... og han har vært til inspirasjon for enormt mange mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...