shantaram Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg vet ikke på hvilket forum jeg egentlig bør stille dette spm, men velger å skrive her og håper noen med erfaring kan svare. Jeg ble gravid etter mitt første ins forsøk og hadde positiv test 23 juni. Men begynte å blø etter en liten uke etterpå, har tatt test igjen og den er negativ så det er ingen tvil om at jeg har mistet. Det jeg lurer på er hvor lenge det er vanlig å blø ved en sat? Jeg har ikke vært hos lege, men har nå hatt blødninger i 9 dg. Bør man alltid oppsøke lege?
Tjorven1 Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hei, så trist å høre. Ja, du bør få deg en gyn undersøkelse. Du må se om akroppen din har renset alt vek. Jeg hadde en spontan abort i uke 5, da renset kroppen min alt, men hadde en MA mistet abort, da gjorde ikke kroppen det, da blødde jeg først ingenting, så måtte jeg på sykehuset å få noen tabeletter. Da blødde jeg i to mnd før sykehuset endelig gav meg en utskrapning. Ta kontakt med en gyn.lege - lykke til! Nå må jeg løpe å ta min lille storkfrøken opp, det ordner seg til slutt vet du ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå