Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Ser på mj sin begravelse og det tikket inn en mld på skjermen fra en mamma som ønsket at michael skulle ta sønnen hennes i armene og synge en sang for ham siden han også var i himmel...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 jeg begynte også å gråte da jeg så den meldingen. uff, jeg kjenner det enda i hjertet!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 er en liten tankevekker å se hvor sjørt livet er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå