Gå til innhold

Blir rørt over Michael Jacksons minnestund........... :'(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye rart har han gjort, men FOR en stjerne han var!

Vokste opp med musikken hans på 80' og 90' tallet og han vil alltid være en stor stjerne for meg selv om han var fraværende de siste ca 15 årene......i mitt liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og!!! *tørke tårer*

Skrevet

Hormonell som jeg er, sitter jeg med gråten i halsen... Har også vokst opp med musikken hans, han var det store idolet da jeg var liten. Men jeg er egentlig ikke en sånn som sitter og sipper når jeg ser på ting som dette. Hehe, hormonene har skylda! ;)

Skrevet

Utrolig rørende!!

Skrevet

Jeg måtte slutte å se på det nå, da familien snakket om ham. Nå snakker datteren hans, jeg klarer ikke mer. Sitter bare og griner.

Skrevet

uff,griner som bare det jeg! stakkars hu dattera,da knakk jeg når hun skulle prate! :(

 

Virkelig trist at han er borte!

Skrevet

Uff, ja. Jeg er utgrått! Herregud, så rørende og vakkert , om man kan si det slik.

Skrevet

Når familien hans gikk på senen og snakket om sine minner, da kom tårene. Når hans datter snakket, da hikstet jeg.

 

Mange mennesker var dypt og inderlig glad i Michael Jackson, Dette er trist for en hel verden.

Skrevet

Hjerteskjærende. Helt rørt her. Spesielt når datteren talte.

Skrevet

Var spesielt rørende når datteren snakket...;(

Skrevet

En gang MJ-fan, alltid MJ-fan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...