Nea og juniors mamma Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Mye rart har han gjort, men FOR en stjerne han var! Vokste opp med musikken hans på 80' og 90' tallet og han vil alltid være en stor stjerne for meg selv om han var fraværende de siste ca 15 årene......i mitt liv.
ipeggy Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hormonell som jeg er, sitter jeg med gråten i halsen... Har også vokst opp med musikken hans, han var det store idolet da jeg var liten. Men jeg er egentlig ikke en sånn som sitter og sipper når jeg ser på ting som dette. Hehe, hormonene har skylda!
Lilith Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Jeg måtte slutte å se på det nå, da familien snakket om ham. Nå snakker datteren hans, jeg klarer ikke mer. Sitter bare og griner.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 uff,griner som bare det jeg! stakkars hu dattera,da knakk jeg når hun skulle prate! Virkelig trist at han er borte!
cherry coke Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Uff, ja. Jeg er utgrått! Herregud, så rørende og vakkert , om man kan si det slik.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Når familien hans gikk på senen og snakket om sine minner, da kom tårene. Når hans datter snakket, da hikstet jeg. Mange mennesker var dypt og inderlig glad i Michael Jackson, Dette er trist for en hel verden.
Koala *g07* Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Hjerteskjærende. Helt rørt her. Spesielt når datteren talte.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Var spesielt rørende når datteren snakket...;(
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/140348289 Det så jeg ikke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå