Gå til innhold

Huff, skal ta glukosetest i morgen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd!!! Var på første svangerskapskontroll på mandag og der fant de spor av sukker og protein i urinprøven min. Er bare 9+2 og har småpanikk nå.. Selvfølgelig er det flott at de sjekker det, jeg hadde bare ønsket meg et flott svangerskap uten komplikasjoner denne gangen også. Noen som har noe beroligende å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går sikkert bare fint :D det eneste er jo at det er utrolig ekkelt den glukosesirupen du må drikke :/

Å visst det skulle vise seg at du har svangerskapsdiabetes e.l., så får du jo bare ekstra oppfølgning både til kosthold og til sjekk av den lille babyen :D

Skrevet

Heia;) ikke gru deg, jeg var nettopp på glukosebelastning selv. di tok blodprøve i armen først, så drakk jeg sukkervannet, det er faktisk det kjedligste med hele testen for det er veeeelllldddiiiigggg søt, men det gikk ned for det, så satt jeg i ro i 2 timer, hadde med en venninne så vi spillte yatzy, gikk kjempe fort;))hehe så tok di ny blodprøve å jeg gikk hjem.

Håper alt går bra, om du skulle ta stigning så følger de deg bare litt ekstra opp, som regel er det kun litt endring i kostholde som skal til;)

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...