Canon Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 2,14 cm på UL i uke 9/10 er det litt lite? Termin ble satt litt tilbake (til uke 8+ noen dager, men det stemmer liksom ikke helt ift når jeg hadde mensen... Hjertet slo men man er jo litt engstelig for at den skal være for liten..(om vekst har stoppet opp?) Eller kan det være kombinasjon av unøyaktig måling? Sen eggløsning? Noen som vet?
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Jeg var på ul da jeg var 8+6 ( mens termin) CRL ble målt til 2,4 cm. Da sa legen at det var 9+0, endret ikke på terminen pga det!! :-) Kan være unøyaktig måling, men du må huske at babyen vokser i rykk og napp! :-) og den mest nøyaktige målingen kommer nok ved 18 uke! Lykke til!!
paper Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Heisann! Hos meg var det 28,7mm eller 2,87cm da.Tilsvarer 9u og 6 dager.Så ca 7mm lenger lenger enn deg...men uten at det har noe som helst å si!!!! Det kommer helt an på HVOR nøyaktig det har blitt målt-da fosteret lå i en annen vinkel ble det målt til 3,2cm hos meg samme ul. Tror du skal bare slappe av-det vil variere HEEELE tida... Sommerklem,
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg tok en UL da jeg var 9+1 og fosteret var 18 mm. Legen mente jeg var 8+2. Tok en ny UL da jeg var 12+1 og fosteret var 46 mm. Legen mente jeg var 11+2. Snakket med en lege i går som har jobbet med svangerskap og fødsler i flere år. Hun sa at fosteret vokser ikke så veldig i rykk og napp i begynnelsen, slik vi leser på nettet. Det er feil informasjon. Det er først etter uke 20 at fosteret vokser i rykk og napp.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Jeg var på ul når jeg var 7+4 da var det 1,14 på den ene målingen og 1,23 på den andre. Terminen ble ikke endret men vet ikke om det er fordi det er IVF eller om den stemte med str. på lille nurket mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå