Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Kan noen legge ut dette på skravle for meg? I over 6 år har jeg vært alene med min datter og i denne tiden har hennes bilde av pappa vært de vi har snakket om her hjemme når hun har spurt. Jeg har vært singel stortsett hele denne periode og viet min oppmerksomhet til henne. For et år siden traff jeg en man som jeg fort fant tonen med og vi har vel vært sammen så og si hver dag siden. Min datter ble fort gla i denne mannen og vi elsker han begge to. Vi har daglige rutiner på kos og klem før lalle-tid og idag når han skulle gi sin rekke av koser og klemmer, spurte min datter om hun kunne få kalle han pappa... Dette er da en ganske så stor tillitts-ærklæring fra min datter og vi blir jo begge rørt av dette.. men hva skal man svare? Vi er da ganske så ferske enda og føler vel at dette er et stort steg å ta. Derfor spør jeg dere her om meninger og synspungter..og kanskje noe tips?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Så lenge jenta synes dette er en positiv ting og dere begge voksne er komfortable med dette, så hvorfor ikke. Selvfølgelig tatt i betraktning at dere har tenkt å holde sammen, at dere snakker om en fremtid sammen. Ellers vil det kunne bli veldig opprivende for henne når han evt forsvinner.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Emma spurte om det samme for ikke så lenge siden til min samboer,vi har bodd i sammen ett år nå,og vært i sammen i 1.5 år. Vi svarte at hun kunne få kalle han akkurat det hun ville.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Kan hun ikke kalle ham pappa+ hans navn, da? Så blir det et lite skille på hennes biofar og stefar. Jeg har nemlig hørt flere barn som gjør dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå