me84 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Nå skal kiloene av ! har ikke gått ned noe siden 2 uker etter fødselen og nå er hun over 4 mnd.Har ikke spist så sunt heller da ,men har gått mye og fullammer så hadde jo håpt på å miste noen kilo, men de sitter støpt ;( så nå tenkte jeg å legge om kosten litt.....Da trenger jeg tips til hva jeg kan/bør spise som metter men ikke fetter hehe . Gikk opp 14 kilo i svangersakpet og har bare gått ned 7/8 kilo. Vil gjerne på sikt ned 10 kg,men siden jeg ammer så kan jeg jo ikke "slanke" meg i den forstand. Noen som kan hjelpe meg i gang?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Vil vel selv tro at jeg spiser sunt. Kun rent kjøtt/fisk. Lite eller ingen hel- og halvfabrikat. Masse grønnsaker. Spiser sjokolade/is/annet godt hver bidige dag, men ikke i store mengder. Om jeg vil ha en twist, da tar jeg en twist. Trener mye, vet ikke helt hvordan jeg hadde sett ut om jeg ikke gjorde det:)
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Spiser ikke godteri/is/kjeks/kake/potetgull o.l. med unntak av ytterst få sammenkomster eller bursdager... Drikker ikke brus. Spiser bare kylling, til pålegg og taco o.l. Og masse grønt!
dollylille Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 havregrøt til frokost er også en bra start, for d metter bra. Er jo dette da med at du må spise mindre kalorier enn du forbrenner...Første ukene er alltid verst, men så snart du kommer inn i rutiner med å spise sunnere, går dette av seg selv. :-) Og så lenge du ikke har mye godteri hjemme, kan du jo heller ikke spise d.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Lag deg deilige smoothies nå når tilgangen på frukter og bær er så god. Vanvittig godt, og veldig mettende - synes ihvertfall jeg Perfekt når man har lyst på noe godt, men ikke vil være usunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå