Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal kiloene av ! har ikke gått ned noe siden 2 uker etter fødselen og nå er hun over 4 mnd.Har ikke spist så sunt heller da ,men har gått mye og fullammer så hadde jo håpt på å miste noen kilo, men de sitter støpt ;( så nå tenkte jeg å legge om kosten litt.....Da trenger jeg tips til hva jeg kan/bør spise som metter men ikke fetter :) hehe . Gikk opp 14 kilo i svangersakpet og har bare gått ned 7/8 kilo. Vil gjerne på sikt ned 10 kg,men siden jeg ammer så kan jeg jo ikke "slanke" meg i den forstand.

Noen som kan hjelpe meg i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel selv tro at jeg spiser sunt.

Kun rent kjøtt/fisk. Lite eller ingen hel- og halvfabrikat. Masse grønnsaker. Spiser sjokolade/is/annet godt hver bidige dag, men ikke i store mengder. Om jeg vil ha en twist, da tar jeg en twist.

Trener mye, vet ikke helt hvordan jeg hadde sett ut om jeg ikke gjorde det:)

Skrevet

Spiser ikke godteri/is/kjeks/kake/potetgull o.l. med unntak av ytterst få sammenkomster eller bursdager... Drikker ikke brus.

Spiser bare kylling, til pålegg og taco o.l.

Og masse grønt!

Skrevet

havregrøt til frokost er også en bra start, for d metter bra. Er jo dette da med at du må spise mindre kalorier enn du forbrenner...Første ukene er alltid verst, men så snart du kommer inn i rutiner med å spise sunnere, går dette av seg selv. :-) Og så lenge du ikke har mye godteri hjemme, kan du jo heller ikke spise d.

Skrevet

Lag deg deilige smoothies nå når tilgangen på frukter og bær er så god. Vanvittig godt, og veldig mettende - synes ihvertfall jeg :) Perfekt når man har lyst på noe godt, men ikke vil være usunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...