Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Eller er det farlig? Det er liksom litt "klissete" og klumper seg lett. Husker vi var litt forsiktig med det når jeg jobba i barnehage. Hehe, alt man skal lure på.
It's all about me Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Minstejenta har fått vafler fra hun var 8 mnd. Men da i små biter mens vi passet godt på.
Pittamitta Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Ungene har fått vaffler siden ca 10 mnd..men self i SMÅ biter...
erteposen + 4 Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 I små biter. Kjøpeboller er noen av det verste om en tenker på kvelningsfare. Jeg holdt barna unna søtsaker ganske lenge, men vaffler kan en jo lage på mange sunne måter.
Galskapens overhode Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Ja, så klart.. min har fått servert halve skiver oh boller siden han var 9-10 mndr han.. Jenta mi var ikke slik.. Hun klarte å sette det i halsen.. Forskjell fra barn til barn
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Ja, han spiste igrunn det aller meste fra ca 11 mnd. Var veldig glad i mat og flink å spise.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Okay, så bra! Da blir det vafler på lillegull imorgen! Han har spist boller lenge, og det går helt fint. Har alltid vært veldig flink til å spise.
lille sprelle Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Selvsagt! Hun får alt bortsett fra pølsepålegg av typen blanding (mårpølse mv) men får ikke store biter!
minni08 ♥ Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Ga tuppa på 6,5 mnd minibiter for å smake her om dagen. Va supergodt synes ho:) Er veldi interesesrt i å få smake det vi andre spiser og er godt fornøyd med bare en smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå