Oktopia Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg lurer på når det er naturlig å ha overnattingsbesøk, eller sende min datter (4år nå) til venninner på "pysjamsparty". Jeg husker ikke helt fra min egen oppvekst. Jeg synes det er tidlig enda. Setter pris på svar.
zadine Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Lurer også på det. Datteren vår har begynnt å spørre om ikke den og den kan overnatte. Og om hun kan sove hos dem. Hun er snart 4 og en halvt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Eldste her (nå snart 12) fikk selv ha overnattingsbesøk første gangen like før han begynte på skolen, men fikk overnatte hos venn (hvor foreldrene er våre GODE venner) EN gang ca 1/2 år tidligere. Da faktisk 2 netter i strekk, mens vi var på en kort tur! Yngste (nå vel 7 1/2) fikk ha overnattingsbesøk første gangen ca 1/2 år etter at han hadde begynt på skolen. Årsaken til at han var "senere ute" enn broren hadde kun helt praktiske årsaker, både han og broren var "romløse" og innjosert på gjesterommet sammen med oss pga ombygging av 2. etasje fra rundt skolestart til rundt 1. desember. Med 4 personer på et soverom på knapt 6 kvm blir ikke akkurat overnattingsbesøk ønskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå