♥ DAME Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Nevn alt dere kommer på Skal ha det i dåpen til vesla, så jeg vil ikke glemme noe
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Reker roastbiff karbonader ovnsbakt fisk sild røyka/gravlaks spekemat eggerøre kylling potetsalat div andre salater brød og smør flatbrød tomat syltaagurk og rødbeter div tomat,agurk osv.
cherry coke Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Spekemat potetsalat kalkun waldorfsalat laks eggerøre ehh...her stod det stilt, men dette er det jeg liker best og for min del er et must=)
♥ DAME Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 Tusen takk Flere som har noe mer som ikke er nevnt?
melkekua™ Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Mange som mener at man skal ha kabaret til et koldtbord.
Ulldott Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Dette pleier jeg å ha: -spekefat -røkelaks/gravlaks -eggerøre -potetsalat -karbonader -roastbiff (med rødløk) -kalkunbryst -Waldorfsalat -kyllingklubber med sweet chillisaus -vårruller (hjemmelaget) -vanlig salat (-reker+sitron) +brød, smør, majones
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå