♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Etter 2 SA skal jeg på ul i morgen er da 5+2 og vet jeg ikke får sett hjerteslag, men håper bare att legen kan see att alt er bra.. gruer meg masse masse.. har tatt hcg 2 ganger da var jeg 4+2 og 4+4 på vei den var på 400 t og 721.. kommer vel ikke til å få sobe inatt,
Sjokolademonster Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Du får satse på at alle gode ting er tre :-) Masse lykke til! Siden hcg stiger er det jo bra foreløpig! Hvilke uker mistet du i sist da?
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2009 Begge var i slutten av uke 5. er i 6 uke nå...
paper Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg også ønsker deg massevis av gode vibber idag...kanskje du alt er oppe??Ha-ha,man sover gjerne litt dårlig hvis man er veldig spent-iallefall jeg. Hcg din ser jo fin-fin ut... Som hun som svarte før meg-alle gode ting er 3!! Lykke til idag-hold oss oppdatert!Klem
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Tusen takk drar om 20 min så er rimlig nervøs nå.. sier fra når jeg er hjemme igjen..Takk jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå