Gå til innhold

Freia eller Nidar Bergene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nidar for meg! Definitivt beste sjokoladen! Hva er favoritten??

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Aner ikke... Spiser det jeg liker uavhengig av merke :-p liker bounty da. og milkyway.

Skrevet

Ja takk, begge deler :)

Ren melkesjokolade er jo best fra Freia, men Nidar har noen skikkelige godbiter de også..

Den brune posen med småsjokolader Nidar har hatt nå, het den ikke Nidar favoritter tro, med festkaramell, rissjokolade, spesial og hobby er jo helt genial!

Skrevet

ja takk begge deler sieg jeg også!! MMMMMMMM!!

Skrevet

Ingen hos oss er videre glad i søtsaker, så forbruket er minimalt. Tviler på om det går mer enn 500-600 gram/person/år, guttene spiser ikke mer enn oss og har utviklet like "fin" smak nå. :) Yhyre kresne på hva som er GOD sjokolade er vi også! Men skal vi ha noe søtt heter produktet enten "Kong Haakon" fra Freia (en liten eske hører til hver jul og påske, mokkanougat er min favoritt), "Creation 70 % Cherry & Chilli" fra Lindt eller "Grand Noir 85 %"/"Mangaro Noir 65 %" fra Michel Cluizel (tviler på om du får den siste i Norge, vi kjøper 6-8 plater årlig i Danmark, den koster NOK 50 pr 100-gramsplate!). Ellers passerer "Mokkapletter" fra Minde Sjokolade og "Moccabønner" fra Nidar kvalitetskrava, så vidt (men bare en slik plett eller et par bønner, takk, mer blir for søtt....).

Skrevet

Nidar bergene kan ikke sjokolade...så freia for alle penga mine ihvertfall ;)

Skrevet

kan ikke velge... kommer an på hva jeg har lyst på den dagen... Men minde kan bare gå å ta seg i bolle. smaker jo ikke sjokolade...

Skrevet

Hi her! Enig, Minde kan ta seg en bolle ja! Sier jo ikke nei takk til en skikkelig norsk melkesjokoladeplate fra Freia heller altså, men MÅ jeg velge blir det en god pose fra Nidar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...