nr.3 :) Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 .....og det blir VELDIG spennende og se om det blir jente eller gutt. dette er tredje barn, har to gutter fra før. eldstemann har "bestilt" en lillebror til. magefølelsen min sier gutt, mannen min sier jente. har vært veldig mye kvalm, mer enn de to forrige (som jeg kan huske) og jeg sliter med mye hodepine. Noen som vil tippe?
Mannemor Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hei Jeg tror gutt :-) Jeg hadde også masse vondt i hodet da jeg gikk med han mellomste gutten vår. Du får holde meg orientert så jeg får vite om jeg har rett :-) Lykke til :-) Klem fra meg
nr.3 :) Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 ja, jeg skal gi beskjed. venninna mi har også hatt veldig mye vondt i hodet og hun får jente.....
Nyttårsbarnet<3 Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 *dytt* hehe:) er min nr 3 og, har hatt samme symptomene som deg. Gleder meg til å høre hva du får:) har gutt og jente fra før:)
nr.3 :) Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2009 hei. jeg var desverre litt kortere enn ventet. hadde en spontanabort i mars og rakk ikke å få tilbake mensen i mellomtiden så da tok jeg bare den datoen og regnet ut fra. de mente jeg bare var i uke 16 så jeg skal tilbake om drøye to uker for å måle igjen. alt så helt fint ut, men de kunne ikke/ ville ikke si kjønn før neste gang. var veldig gøy å være på ul igjen + at det var ei som var under opplæring der så vi holdt på kjempelenge. neste ul blir derfor bare "bonus" siden jeg vet at alt var bra (iallfall som de kunne se nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå