Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hvor langt kommer man? Inklusiv et par tissepauser. Noen som vet?
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Forresten, på ca 5 timer, siden det stod både fire og seks..hehe så er du i nord trøndelag fylke
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Uff, jeg så det:( beklager alle sammen! Det skjedde ikke noe hos meg da jeg trykket lagre. Mannen ombestemte seg ang antall timer, så jeg redigerte overskriften og prøvde å poste på nytt. Fremdeles skjedde det ikke noe og da jeg gikk tilbake til skravle fikk jeg sjokk og ble veldig flau. Men tro meg, jeg gjorde det ikke med vilje:(
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Uff, jeg så det:( beklager alle sammen! Det skjedde ikke noe hos meg da jeg trykket lagre. Mannen ombestemte seg ang antall timer, så jeg redigerte overskriften og prøvde å poste på nytt. Fremdeles skjedde det ikke noe og da jeg gikk tilbake til skravle fikk jeg sjokk og ble veldig flau. Men tro meg, jeg gjorde det ikke med vilje:(
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Uff, jeg så det:( beklager alle sammen! Det skjedde ikke noe hos meg da jeg trykket lagre. Mannen ombestemte seg ang antall timer, så jeg redigerte overskriften og prøvde å poste på nytt. Fremdeles skjedde det ikke noe og da jeg gikk tilbake til skravle fikk jeg sjokk og ble veldig flau. Men tro meg, jeg gjorde det ikke med vilje:(
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Uff, jeg så det:( beklager alle sammen! Det skjedde ikke noe hos meg da jeg trykket lagre. Mannen ombestemte seg ang antall timer, så jeg redigerte overskriften og prøvde å poste på nytt. Fremdeles skjedde det ikke noe og da jeg gikk tilbake til skravle fikk jeg sjokk og ble veldig flau. Men tro meg, jeg gjorde det ikke med vilje:(
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Ehm, logge deg av kanskje og prøve på nytt, for ser ut som alt hos deg henger seg opp. Men prøv å bare trykk lagre en gang og ha litt tålmodighet ) skjer hos meg også det, at det tar litt tid før det skjer noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå