Gå til innhold

Ordinær UL på KK i Bergen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk time i posten i dag og vil være 19+5 når jeg skal til ordinær UL. Er ikke dette litt sent, egentlig?

Hvor langt har dere andre vært på vei når dere har vært til UL ved KK i Bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var 18+ ett eller annet, men har hørt om andre som har fått så sent som deg også. sikkert ferieavviklinger som gjør det:)

Skrevet

jeg var 17+2 og tenkte at det var tidlig. tror ikke det for sent når du skal. sikkert ferie som hun over skrev.

Skrevet

Ferieavviklingen gjør dessverre at noen av oss får tidliger og andre senere enn ønsket...

Skrevet

Jeg har også fått i uke 19+1....

Er som tidligere sakt at det er sikkert pga ferie....

Skal du føde på KK? Jeg har sterkt vurdert Voss pga av alle kuttene som nå er tredd i kraft siden 1.Mai.

Frister ikke å bli lagt på fellesrom uten far mens jeg venter på å føde.......

Skrevet

jeg hadde i uke 20, gikk helt fint! :) Fine bilder og alt var tydelig!

Skrevet

Jeg fikk time 18+4 og siden dette var midt i ferien vår ringte jeg for å spørre om jeg kunne få flytte litt på timen siden vi hadde planer om å reise bort, men neida, det var ikke mulig sa hun til meg, for det var veldig viktig at det var 18+3 (+/- 3 dager). Jeg kunne få flytte et par dager men ikke mer....

For to år siden da jeg var på UL med førstemann mener jeg å huske at dette var minst en uke tidligere (17+1 eller noe)...

Skrevet

Jeg har forstått det slik at alt fra uke 17 - 19 er i orden, da barna stort sett holder samme vekstpercentil på denne tiden. Personlig ble jeg innkalt i uke 20+4 i Stavanger, men fikk flyttet det fram pga ferie. Syntes det også var greit i tilfelle rottefelle det var noe som var alvorlig galt med fosteret, så det som en fordel at det da ble avdekket før jeg nesten var i uke 21. Alt var vel heldigvis:) En flott liten gutt.

Skrevet

Hei Sleepi!

Vet du når henvisningen din ble sendt inn? jeg er blitt henvist, men får jo ikke noe time - å så spent jeg er...... hvor langt er du på vei forresten?

Skrevet

Satt akkurat og regnet på det samme som du spør om her. Jeg kommer til å være i uke 19 ++ når jeg skal på UL på KK i Bergen. Konklusjonen min var også at det må være ferieavvikling. Tvi tvi! Sist var jeg i uke 17. Gleder meg til å få vite sikker termin og "se" nurket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...