♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg fikk time i posten i dag og vil være 19+5 når jeg skal til ordinær UL. Er ikke dette litt sent, egentlig? Hvor langt har dere andre vært på vei når dere har vært til UL ved KK i Bergen?
Anettemor82 Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 var 18+ ett eller annet, men har hørt om andre som har fått så sent som deg også. sikkert ferieavviklinger som gjør det:)
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 jeg var 17+2 og tenkte at det var tidlig. tror ikke det for sent når du skal. sikkert ferie som hun over skrev.
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Ferieavviklingen gjør dessverre at noen av oss får tidliger og andre senere enn ønsket...
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har også fått i uke 19+1.... Er som tidligere sakt at det er sikkert pga ferie.... Skal du føde på KK? Jeg har sterkt vurdert Voss pga av alle kuttene som nå er tredd i kraft siden 1.Mai. Frister ikke å bli lagt på fellesrom uten far mens jeg venter på å føde.......
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 jeg hadde i uke 20, gikk helt fint! Fine bilder og alt var tydelig!
Saltsild Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jeg fikk time 18+4 og siden dette var midt i ferien vår ringte jeg for å spørre om jeg kunne få flytte litt på timen siden vi hadde planer om å reise bort, men neida, det var ikke mulig sa hun til meg, for det var veldig viktig at det var 18+3 (+/- 3 dager). Jeg kunne få flytte et par dager men ikke mer.... For to år siden da jeg var på UL med førstemann mener jeg å huske at dette var minst en uke tidligere (17+1 eller noe)...
mammatilen:) Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har forstått det slik at alt fra uke 17 - 19 er i orden, da barna stort sett holder samme vekstpercentil på denne tiden. Personlig ble jeg innkalt i uke 20+4 i Stavanger, men fikk flyttet det fram pga ferie. Syntes det også var greit i tilfelle rottefelle det var noe som var alvorlig galt med fosteret, så det som en fordel at det da ble avdekket før jeg nesten var i uke 21. Alt var vel heldigvis:) En flott liten gutt.
Mamma til tre søte små Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Hei Sleepi! Vet du når henvisningen din ble sendt inn? jeg er blitt henvist, men får jo ikke noe time - å så spent jeg er...... hvor langt er du på vei forresten?
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Satt akkurat og regnet på det samme som du spør om her. Jeg kommer til å være i uke 19 ++ når jeg skal på UL på KK i Bergen. Konklusjonen min var også at det må være ferieavvikling. Tvi tvi! Sist var jeg i uke 17. Gleder meg til å få vite sikker termin og "se" nurket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå