WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Er fra Larvik, bor i Sandefjord
partyoffive Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Se på min tråd litt lengere tilbake om 'Larvik, Moss eller Honefoss?' Maaange fra Larvik området som svarte og hadde utrolig mye fint go si om hjembyen sin. Det frister!
Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 tønsberg hehe men oooofte i sandefjord såh... ikke så langt unna da
partyoffive Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Men du - da må jeg bare gripe tak i deg litt. Vi tenker på og flytte til området. Hvor trivdes du best, siden du har bodde både i Larvik og Sandefjord? Hva er vesentlige forskjeller mellom de to stedene/ Noen du vil anbefalle over den andre til en barnefamilie? Hvis man kan velge mener jeg.
Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 vet den ikke var til meg, men anbefaler sandefjord masse fine steder, nytt senter i byen, larvik er EN STOR BAKKE. I byyen... hehe alt går oppover! koselig der, men personlig liker nå JEG sandefjord bedre *da var den saken sagt *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå