♥♥ M ♥♥ Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Vi reiser til paris i slutten av mnd. Vi og et vennepar. Vi skal ikke ha barn med. Ingen av oss har vært i Paris før. Og vi vurderer litt Disneyland. Men er dette noe for voksne?
Mom2Two Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Ungene var der med besteforeldrene for et par mnd siden. Selv har jeg vært i Disneyland i Los Angeles, og antar at det er mye av det samme. Hvis jeg ikke hadde vært i Paris før, så hadde jeg ikke brukt tid på Disneyland. Det er så mye annet å se. Spesielt om man har litt begrenset med tid. Skal dere være en uke, så er det noe jeg kanskje hadde vurdert. Under en uke, så hadde jeg ikke gjort det.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 JA! Så absolutt! Vi har bare vært der med barn da, en på 4. Men tror vi foreldre koste oss like mye. Jeg liker disney selv også da. Og alt er så utrolig bra laget der. Helt perfekt! Vi var der 3 dager og kunne godt vært der lengre. Paraden på kveldstid med fyrverkeri til slutt anbefales også. Husk at det er 2 parker rett ved siden av hverandre. God tur!
prekæs Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Skal i parken for niende gang i sommer. Likevel. Hadde jeg dratt uten barn, hadde jeg vurdert hundre andre ting først. I hvertfall når du ikke har vært i Paris før. Parken er fantastisk den, men det er resten av Paris også.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 ja kjempemorsom for voksne også var der med jobben siden de brukte disney resort til et seminar å det var kjempemorro
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Vi var i Paris på bryllupsreise og tok turen innom Disneyland:) Var kjempemoro det!!!!!!
Miss Dynamite Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 disneyland er kjempe artig og gøy, selv for voksne ja!! :D verdt å ta en tur dit!
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg var der når jeg var 14,og jeg gleder meg til jeg endag skal tilbake!! kjempekjet var det!
Ettervinterkommervår Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Vurderer å dra dit i 10-årsdagsgave til jenten min til neste år, og kommer da også til å ha med en 1 år gammel "baby"... Hvor anbefaler dere å bo da? Inne på selve området eller? Hvor mye penger må vi regne med å bruke på hotell, mat, bill og fornøyelser i parken/e? Hva er forskjellen på parkene?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2009 Var litt delte meninger her ja Vi har bare 5 dager i Paris. Er masse jeg vil se ja. Men disneyland er liksom noe jeg forbinder med Paris Er det noe aktiviteter for voksne?? Karuseller osv
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Det er mange karuseller for voksne:) Vi storkoste oss!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2009 Kan du fortelle meg hvilke karuseller som er for voksne? er de skikkelig ekle eller kjekke? hehe.. Liker berg og dalbaner, men ikke ting som går rundt og rundt. som f.eks koppene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå