Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hvor lenge må/bør man vente med sex etter fødsel? Jeg har ikke fått 6 ukers kontroll hos legen før i august siden hun har ferie, men er 6 uker siden fødsel på mandag. Bør man ha vært på 6 ukers kontrollen før man har sex?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Vi klarte bare å vente 5 uker. Men er ikke noe vits i å vente helt til august hvis du føler du er fin nedi der. Ikke har vondt osv. Jeg hadde ikke noe gynekologisk sjekk heller på 6 ukerskontrollen hos legen.
thea - M har gull i gulping Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 trenger man ikke GU når man er på 6ukers kontrollen???
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Vi klarte bare å vente en uke, det gikk kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Bare å hoppe i høyet når dere føler for det, men husk prevensjon om du ikke vil bli gravid. Man må ikke ha GU på 6 ukerskontrollen nei, men kan være kjekt å få en sjekk når man likevel er der...
thea - M har gull i gulping Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 så bra.. da skal jeg ikke det!!! jeg har seriøst skrekken for GU spesielt hvis det skal gjennomføres av legen min.. da står jeg heller over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå