Gå til innhold

Hvordan bli kvitt bæsjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille vennen hadde en liten ulykke på morran i dag. Så jeg har måttet vaske dyne, alle sengeklær og saueskinnet. Men har vasket det en runde allerede, med sånn vanish på de værste flekkene, og bæsjen var der fortsatt. Har satt de på en runde til, men hva gjør jeg hvis det ikke blir rent? Må alt bare kastes?

Også lurte jeg litt på dette med bakterier. Jeg bruker skikkelig vaskepulver og tøymykner, men siden dette er dyne og saueskinn, så kan det ikke vaskes på mer enn 30 grader:/ Er det farlig? Vet jo at det ikke dør før nærmere 100 grader, men jeg kan jo ikke vaske på den temp uten å ødelegge alt:/

Er det farlig for gutten å bruke dette når det er vasket på 30 grader? Det er jo ikke fremmede bakterier, kun hans egen, emn tanken er jo litt ekkel:/ Det er første gangen dette har skjedd her, så jeg er litt usikker på hva som må gjøres:/ Gutten er over året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på baby comfort selger de sånn vaksemiddel til skinnet!!! tror jeg ville ha kjøpt det jeg..

tror det skal gå helt fint å fortsette å bruke dyna og resten:):)

Skrevet

Takk:) Har ikke sånn vaskemiddel nå, så jeg prøver meg frem med vanish og vanlig vaskemiddel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...