bambi på isen Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 - vinduene - kjøleskapet - inni kjøkkenskaper osv???? Alt det jeg får gjort når jeg ikke har unger som krever sitt når jeg kommer hjem på ettermiddagene, he,he... :-) Begynner å savne dem nå, har ikke sett dem siden fredags morgen, men vet at de koser seg hos farmor og farfar. Men gleder meg veldig til å komme ned til dem på lørdag )
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Vasker kun når hybelkaninene begynner å angripe Neida vinduene vasker jeg sjeldent,kjøleskap en gang i mnd og jeg vaska inni kjøkkenskapa i går faktisk Men jeg vasker ikke så ofte som jeg burde
noLadyjustME Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 vinduene ganske sikkert for sjeldent Men kjøkkenskap og kjøleskap er omtrent alltid rene, vasker over omtrent daglig) og inni kanskje annen hver uke) får frysning av hese håndtak ol :s
rampete robin Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Vinduene 4-5 ganger i året, kjøleskap kanskje to ganger og inni kjøkkenskapene før hver jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå