Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kone skal til Danmark i løpet av neste uke (forhåpentligvis med tanke på EL) for vårt første insiminerings forsøk.

"Problemet" vårt er det at flere i vår familie starter ferien den uka, og har lyst til å komme og besøke oss (vi bor i en annen del av landet). Vi har ikke så veldig lyst til å røpe planene våre enda, men begynner snart å gå tom for ideer til løgner, i tillegg til at vi ikke synes noe særlig om det å lyve.

Så det jeg lurer på da, til dere lesbiske, er om dere holder dette hemmelig for deres familie eller om dere sier noe til dem om planene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi sa ingenting.

Svigers fikk vite det etter ultralyd i uke åtte, mine foreldre i uke tjuesju (vi har en litt absurd relasjon).

Jeg veldig tilhenger av "da passer det ikke," uten noen nærmere forklaring. Det er litt i samme sjangeren som å øve på å si "nei" til ting uten å måtte oppgi grunn for det. =)

Lykke til i Danmark!

Skrevet

Vi har valgt å fortelle om situasjonen vår, siden det var en vanskelig tid i starten.. De var forståelig til det, å ga oss tid til å bearbeide det.. Men det ingen vet er at vi har startet med behandlingen:) De tror fortsatt at vi venter på svar på søknaden... Tihi.. Ingen som veit at vi allerede er ferdig med to forsøk... Å at jeg nå er jeg gravid i uke 7:)

Ville virkelig at de skulle vite, men samtidig alikevel bli overrasket.. så vi valgte å gjøre det sånn...

Masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...