Fluffymum Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Forrige svangerskap var jeg kvalm hele døgnet, i 9 måneder, nå er jeg 6 uker på vei og de 2 siste dagene har jeg vært dårlig fra rundt 12 på dagen og utover. Helt fin når jeg står opp. Er dette vanlig??
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 døgnet rundt. men alltid på morran, og i varierende grad- ikke alltid jeg er kvalm på kvelden, men ofte... tror dette er velig individuelt og normalt uansett når du er gravid!
"nøtteliten" Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 jeg er kvalm på ettermiddagen og kvelden. Fra kl 15 ca kaster jeg opp i ett sett. Morningen er stort sett grei og da går jeg tur, spiser litt etc, så er sirkuset i gang:( Kaster er del opp om natta også. Kjipt. Sist gang var jeg kvalm hele døgnet så dette er jo sånn sett en forbedring....
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Er ikke direkte kvalm, men veldig uggen til tider. Det går i bølger og daler.
megogdetretrolla Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Sist svangerskap var jeg av og på kvalm gjennom 9 mnd. Absolutt verst på ettermiddag og kveld. Stort sett fin på morgen/formiddag.
skorpionfruen Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Er ikke kvalm lenger nå, men i første trimester var jeg kvalm hver gang jeg nærmet meg sulten. Måtte småspise noe enormt. Ett knekkebrød eller en frukt, hva som helst for at sulten ikke skulle nærme seg for da kastet jeg opp. På mårran når jeg sto opp var jeg jo tom i magen og gjerne sulten så merket det nok litt ekstra da ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå