Gå til innhold

Enda flere bugaboo spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Canvas eller fleece, hva er best?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

canvas!!! eller denim da, det har jeg;)

Skrevet

Denim vil jeg ikke ha. Såpass har jeg allerede funnet ut.

Men hva er egentlig canvas?

Skrevet

Tror ikke man får dem i fleece lenger, mener det er de gamle modellene som kom med fleece. Jeg synes denim-versjonen er råkul, men har selv mørkegrå- og sandfarget.

Skrevet

Denim er denim, og er en tredje type i tilegg til canvas og fleece.

Har denim selv.

Canvas er det glatte vanntette matriale du ser mest av, og fleece regner jeg med at du vet hva er.

Skrevet

Dem har noen fleece på babytrader.eu

Dem var også billigere der enn alle andre steder jeg har funnet.

Men det skiller ganske mye mellom den med fleece og den med canvas, det var derfor jeg lurte på hva som er best.

Dem har også denim der, men syntes ikke den så noe særlig morsom ut. Men har ikke sett så nøye på den da for så vidt, og ikke har jeg hørt hva gubben synes heller. Og skulle det bli jente igjen så må det jo bli rosa hvertfall. =) Men håper mest på en gutt denne gangen da, så lurer på mørke grå og svart.

=)

Skrevet

Canvas er mer vanavvisende og slitesterkt, fleece nupper lett vistnok.

Så jeg hadde ikke gått for noe annet enn canvas.

Denim er utrolig fin, men mer klassisk og tidløs.

Skrevet

Mine canvastrekk er ikke vanntette i det hele tatt, men fleecetrekkene tåler en god del regn og snø. Jeg har to av hver, kjekt å variere farger og stofftype etter humør. :o)

Skrevet

Ja jeg har lest på andre steder at fleece trekkene er vanntette.

Men hvis vi skulle kjøpe den med fleece trekket så går det alltså og kjøpe canvas trekk og bytte hvis vi ikke liker og bruke fleece?

Er det noen som har kjøpt på babytrader? Hva er det som følger med der? Står ikke noe steder hva som følger med, og siden det er såpass mye billigere der enn alle andre steder jeg har sett på så begynte jeg og lure på om det kanskje ikke er med regntrekk og myggnetting og sånn?

Skrevet

jeg kjøpte forresten min denim bugaboo fra babytrader.eu, veldig fornøyd med dem:) Syns du bør revurdere denim jeg, hehe

Skrevet

Denimi er et matriale som gir mye oppmerksomhet på en vogn som i seg selv gir mye oppmerksomhet, he he.

Var ikke i tvil da jeg så den at dette var min vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...