Gå til innhold

kan lillejenta mi hete Alicia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller Kira Alicia? Er så glad i dette navnet, men er veldig usikker på om det går på norsk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja, klart hun kan. jenta mi heter alicja :)

Skrevet

sier du navnet hennes "alisja" da? Jeg vil at navnet skal uttales "alicha" på en måte....

Skrevet

er da ikke ditt problem om noen ikke greier å si Alisha... og hvem greier ikke det liksom?

Skrevet

nei, du misforstår. Gjør forsåvidt ikke noe at noen ikke klarer å uttale det. Men vil jo at det skal gå ann å si det her da.. for uttalen blir jo litt engelsk, så lurer på om det blir litt teit, eller hva andre mener..

Skrevet

huff jeg er så dårlig på lydskrift jeg. men jeg sier alishja tror jeg. haha :- p men mange som ikke har møtt oss før sier jo Alicia på engelsk og hun forstår godt hvem det snakkes til :) fint navn du vil ha!

Skrevet

nei, kall henne hva du vil du:) blir ikke teit uansett! hilsen hun over:)

Skrevet

kjenner ei nordmann som heter Alicha, og hun blir kalt Alisia /Alissia, og hun skulle egentlig ønske det skrivdes Alisia. Mye enklere.

Skrevet

Altså hun heter Alicia. *

Skrevet

Takk Mylian!! Blei veldig glad her... Kanskje jeg endelig har funnet navn til lille jenta mi =) Kira Alicia...

Hi

Skrevet

Klart du kan kalle henne der, men det var ikke videre vakkert......:-//

Skrevet

BAre sånn om du ikke har tenkt på det. Kira slutter på a, og Alicia begynner på a, det kan høres litt rart ut. Kiraalissia blir hun hetendes lydmessig da.

Skrevet

Klart hun kan hete det. Kira synes jeg er kjempefint, og Alicia er ikke stygt det heller ;)

Skrevet

Jeg syns dt var et kjempefint navn jeg HI! Elsker navnet Alicia/Alicja i alle varianter. Dessuten er det ikke verre enn at om folk sier det feil så sier du "Nei vi sier det sånn" :-) Kira er også søtt og fint, kjenner ei søt lita jente smo heter Kiera og det er også nydelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...