Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er 38+5 dager på vei no (førstegangs).. Jeg og samboer har ikke hatt sex siden jeg ble gravid på grunn av at det gjorde vondt.. Skulle sjekke i dusjen en dag om "musa" var den same, men greide ikke en gang å få en finger inn, det gjorde så sykt vondt.. Vis jeg ikke greier å få en finger inn engang hvordan skal jeg da greie å trykke ut en unge da??? Vil ikke "ødelegge" meg nedentil ved å føde naturlig.. Hva skal jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Du er hoven og tørr i underlivet nå,og det er helt naturlig mot slutten av svangerskapet. Vevet hovner opp for lettere å kunne utvide seg når babyen kommer, og er designet for å "vrenge" seg innenifra og utover. Du kommer nok ikke til å ødelegge deg nedentil fordi om du kjenner ubehag ved å føre en finger i motsatt retning. Du får epidural og andre smertestillende, så du skal ikke bekymre deg for smertene heller. Det kommer nok til å gå helt fint, skal du se. Lykke til med fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå