Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Og om ja,- vil væskemengden være mindre? Har en diskusjon med mannen min her. Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Nei, forskjellen ser en kun i mikroskop:) Og jeg har sett dette i mikroskop på lab'en jeg jobbet, så det vet jeg:)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Han vil fremdeles ha utløsning, hvor sperm mengden vil være lik som tidligere, men med døde ropetroll.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 det vil ikke være noen forskjell... Hvem av dere mener hva? :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Der er ikke engang døde rompetroll, kun væsken rompetrollene vanligvis kommer i;) Dette fordi sædlederne er kuttet, men væsken de kommer i kommer ikke fra samme sted som sædcellene. Så sædcellene er borte fra spruten, men spruten er helt som før, og smaker helt som før...hehe....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Nei, det kommer bare pulver ut etter sterilisering!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Tusen takk for fine svar (bortsett fra det siste her)! Vi begynte å diskutere det fordi jeg spurte mannen min om han kunne tenke seg å sterilisere seg etter at sistemann har blitt født. Han tulla sånn halvveis da han svarte at han sikkert kom til å savne sprutinga. Ha ha. Jeg sa at jeg antok at han fremdeles ville sprute. Så nå er det avklart! Ha en god kveld! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Døde rupetroll...? Hva tror du det er som skjer ved en sterilisering? At de skyter alle sædcellene? haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå