Gå til innhold

Nå skal jeg pusses opp!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et tøft svangerskap med hypermesis (ekstrem kvalme) med flere innleggelser og trakkasering fra arbeidsgiver grunnet graviditet som endte i oppsigelse. Gikk ned 10kg i begynnelsen å la bare på meg det fosteret veide. Håret mitt stoppet å vokse, jeg så likblek ut, mat smakte ikke godt og jeg var for sliten til å være noe sosial i det hele tatt. Svangerskapet endte heldigvis med en fantastisk fødsel, uten smertestillende og over hodet ingen rifter, vi fikk reise hjem 10t etter fødselen å fikk besøk av jordmor hjemme isteden :)

Ammingen gikk veldig bra og lille babyen sover om natten! Drømmebaby!

Men det er slitsomt å være nybakt mor. Nå skal jeg ta meg en skikkelig puss! Jeg har alltid være opptatt av å se bra ut. Men nå har jeg ikke brukt sminke på 1år (siden jeg ble gravid og dårlig) og sa opp meldlemsskapet mitt på trenings senteret. Ikke har jeg tatt meg av håret eller resten av kroppen.

MEN NÅ! Skal jeg inn på treningsstudioet igjen, Sitter med min første hårkur, og skal ta noen striper i det etterhvert. Skal ta litt sol og trene. Går lange turer med vognen annenhver dag. Jeg skal også finne frem neglfilen, det har blitt for lett å bare klippe de.

Skal se tilbake på barseltiden med stort smil! I morgen skal jeg på barseltreff, da skal jeg ta på meg litt sminke og hoppe ut av joggebuksen :)

Hurra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg!!!! :)))

Skrevet

Så bra!! Holder på med pusse meg selv opp jeg også hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...