Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hva gjør man når de samme spørsmåla blir stilt hver eneste dag? Guttungen var jo lagt inn på sykehus 2 dager forrige helg. Såklart ble svigermor redd, men hun er sykepleier og litt til (etterutdannelser i hytt og pine) og visste at det nok ikke var ille. Dag nr 2 på sykehuset var han i full fres, og back to normal. Alikevel har hun spurt både meg og sambo, flere ganger om dagen, nå i 8 dager om han er frisk... vi svarer ja, og at han ble det igjen på dag 2, osv osv osv... Vi skal dit nå i ferien. Vi har sagt at vi har et par småtterier å ordne med her hjemme først, og at vi nok ikke kommer til dem før i begynnelsen av neste uke. Nå har hun spurt, igjen både meg og sambo de siste 4 dagene, om vi snart kommer.... Hva gjør man med svigerforeldre som absolutt ikke vil høre?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 og hvorfor havna detta på krangle???? jaja, tar det med meg ut på skravle igjen jeg
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 si det.. noen svigermødre har bare dotter i øra
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Svigermødre mener sjelden noe godt. Bare så du er føre var til ferien. Juhu så glad jeg er for ikke å ha svigermor.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 hva skjedde med svigermor? mener og erindre noe om at du drømte om og danse på graven dems, men ikke at det faktisk skjedde.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Hun har opphørt å eksistere i mitt liv, så jeg fremstår som fullstendig fri for svigermødre. Og jeg garanterer at fjerning av svigermor med verbal vold laaaangt overgår både gleden ved å fjerne alt man har av hår og kviser med laser, enn si den såkalt fantastiske fødselsopplevelsen.
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Dør hun skal jeg forresten fremdeles danse på grava hennes. Men da ikke i kraft av svigerdatter, men som representant for den ikke-sinnsyke delen av menneskeheten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 hehe... det må være digg og bli kvitt henne... hehe. min fremtidige svigermor virker ok, men småen kaller henne "heksa i skogen" så jeg vet ikke helt om han er enig.. hehe
Gjest Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Følg med om hun kommer med pepperkaker eller har en ekstra stor vedfyrt ovn...
kulepenn Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 signerer den sug lut. Måtte bare den dagen komme snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå