Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 30 år gammel jente, som har et sterkt ønske om å få barn, men som enda ikke har funnet "mannen i mitt liv". Å få barn er så viktig for meg, at nå vil jeg ikke vente lenger. Jeg føler meg klar og ressusrsterk nok til å oppdra et barn alene.

Jeg hadde bestemt meg for å kontakte storken, men før jeg kom så langt, fikk jeg kontakt med en som ønsker å donere sæd (ikke en av disse gale som sprer både sæd og sykdommer i hytt og pine!) og som forblir anonym.

Jeg kommer til å inseminere meg selv med en doseringssprøyte. Noen som har erfaring med dette og vil gi noen tips om utstyr og metode? Noen som har lykkes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare ett spørsmål!

Hva sier du til barnet ditt om 15 år???

Jeg bruker mye heller de pengene og forsøka som må til på storken. Og selv om jeg velger anonym donor, så har i hvertfall barnet mitt mulighet til å få litt informasjon om donor, og senere i livet søke opp halvsøsken hvis h*n vil!

Jeg kunne aldri gjort noe som jeg ikke kunne fortalt barnet (og andre) med stolthet i ettertid!

Skrevet

Jeg har møtt ham ansikt til ansikt, vet endel om hans bakgrunn og andre forhold, og barnet vil kunne kontakte ham når det er 15 år.

Jeg har ikke bestemt meg for dette, og tar gjerne imot innspill!

Skrevet

Vær obs på at han faktisk kan kreve foreldrerett enten du vil eller ei. Det er ulempet ved å bruke folk man har møtt ansikt til ansikt. Jeg fikk samme tilbud som deg, men av en venn gjennom 10 år. Jeg sa nei, jeg ville oppdra barnet selv - jeg kjente ham såpass at jeg viste at han vil få følelser for barnet og at vi kunne komme i en uheldig konfliktsituasjon.

Hilsen ei som venter ei lita snuppe - med anonym donor via klinikk :-)

Skrevet

Det her er ditt valg... Men jeg trodde kanskje det var nok mennesker der ute som visste litt bedre.. Det kan være en risk å ta.. Å er det noe vits? Med de klinikkene og sykehusene vi har i dag? Ja, det koster nok litt ekstra, men det er en trygghet som vil bare gjøre deg og barnet godt..

Skrevet

Bruker du Stork og godkjente donorer, er du helt sikker på at du ikke gir barnet ditt noen sykdommer. Der er seden sjekket for alt av sykdommer. Selv om "din private" donor sjekker seg, tar det uker før testene kommer, og i mellomtiden kan han ha pådratt seg ny smitte.

Det er en grunn til at det er kun 1 av 10 gutter som ønsker å bli donor på Stork som får lov, og blir ansett som "friske nok".

De har heller ingen arvelige sykdommer.

Det koster mellom 4000 og 5000,- kr for å få ins. på Stork, er du villig til å spare dette, å risikere at du kan gi barnet ditt alt mulig av sykdommer, og at donor kan komme til å kreve foreldreretten?

Hmmmm... synes ærlig at planen din er veeeldig risikabel og usikker!

Han som er kjent i miljøet for å donere sed og smitte jenter med hiv, kreve foreldreretten og forfølge kvinner han har gitt sed til. Er særdeles maniplerende, og kan være han du har møtt. Han er en fantastisk "skuespiller" som har lurt mange.

Men det er opp til deg, jeg hadde aldri tatt valget, en ting er å riskikere å ødelegge ditt eget liv, men barnet ditt sitt? nei!

Skrevet

Lim igjen smella skravlejenta a.k.a Psyko-Sverre!!! Jenter, ligg unna denne parodien på en mann!! Han er syk, syk, syk i hodet!

Skrevet

Titalls jenter??? Det er jo IKKE forsvarlig... sier jo litt! Nei huff... Dette var bare kvalmt... Hold dere langt unna!

Skrevet

Sånn bortsett fra alle argumentene fra de andre her ( og som jeg ikke skal blande meg inn i ) så tenkte jeg bare jeg skulle si at det er fullt mulig å bli gravid ved å inseminere seg selv med sprøyte. Jeg har selv to barn som har kommet til på denne måten ( men jeg har en kjent og aktiv far til barna mine ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...